THE GREATEST CHALLENGE IN LIFE IS TO FIND SOMEONE WHO KNOWS ALL YOUR FLAWS, DIFFERENCES, AND MISTAKES AND YET STILL SEES THE BEST IN YOU.
Assalamualaikum! Welcome all! ^^v
ehem! peduli ape broken english :p

Jul 21, 2013

hello! running man?

Assalamualaikum w.b.t.

semoga semuanya sihat sihat belaka lah yer. ceeewah, cakap macam ade yang nak baca jeeee blog ni kan? :D
So harini, alhamdulillah, dah masuk puasa yang ke..........ok tak ingat. emmmm malas pulak nak kira dah berapa hari. ahahahahah :p ape yang best sangat harini? harini dah cukup SEMINGGU kita kapel!~~~~ eh????????? :O

 harini hari ahad. esok dah start kelas macam biasa. tp yang syoknya, harini aku dekat rumah. so boleh lah nak makan puas puas before balik hostel. kan kan kan. ^^ well, dekat kolej kitorang dah mula start study pasal subjek baru. Mental Health Nursing and also Ear,Nose,Throat(ENT). Mental health mencabar sikit bagi aku, sebab kena banyak baca. jenis jenis penyakit mental dia pun boleh tahan banyak and tak banyak pasal anatomy. So, memang kena faham and hafal betul betul.
kalau subjek ENT syok sikit. sebab dia ade selit selit pasal anatomy and i love it! :D

oh ya. asal tajuk kat atas tulis Running Man?

Sebenarnya, bukan apa. just nak comment sikit pasal rancangan RM ni. ape yang aku tengok dekat sini, ekcili sebenarnya diorang buat game sambil promote diorang punya negara. tempat ni....tempat tu....so, kita sebagai orang luar boleh tahu serba sedikit tempat tempat menarik yang ada dekat sana.
Rancangan tu pun boleh dikatakan lawak. sebab artis artis dorang free from script. so semuanya nampak natural.

dah lama dah rancangan ni start. baru sekarang nak komen? ya. sebab aku baru nak jinak jinak tengok.

jangan ingat aku peminat setia pulak ya. aku pun sebenarnya bukannya minat sangat dengan korea kpop kpop ni. cuma aku rasa rancangan ni best sebab dia ade tempat tempat yang menarik. well, jalan jalan 1 dunia, memang impian aku dari dulu. jalanjalan....cari pakwe. EH?

oklah. babai~ :*


Like kalau Suka

No comments:

Post a Comment