THE GREATEST CHALLENGE IN LIFE IS TO FIND SOMEONE WHO KNOWS ALL YOUR FLAWS, DIFFERENCES, AND MISTAKES AND YET STILL SEES THE BEST IN YOU.
Assalamualaikum! Welcome all! ^^v
ehem! peduli ape broken english :p

May 19, 2011

Count on Me by Bruno Mars

Play song.......

Harini cuti lagi. Sebab nak continue buat medical check up dekat KPJ Kajang. Yeh! Cuti laaaagi~ :D . Dah cuti, ape lagi, memang time time ni jela peluang nak meet yayang yayang titew. So pagi tadi gerak KPJ dulu dengan makbonda. Unfortunately, bile sampai sane, dokte pulak ade emergency case. So tak dapat nak teruskan sesi check up, disuruhnye teman datang dalam pukul 2pm. -_____- . Disebabkan pepagi ni free, terus called Farz ajak pi breakfast...

Mun : Weh! Kau kat mane?
Farz : Aku kat umoh le. Nape?
Mun : Dah mandi? Hehehehehe
Farz : Beloooooooomm. Napeeee??
Mun : Jom pi minum! Aku cancel wat check up pagi,ospital suh datang petang ahhhhh~
Farz : Alaaaaaaaaaaa.. camne nak kuar petang?Kate nak lepak? -,-
Mun : Emmm......petang sikit lah koot. Dalam kul 4.30 keeee...hihihihihi
Farz : Alaaaaaaa....
Makbonda (tetibew jew) : Ha! Mintak tolong Farz hantarkan boleh? Mak kasi la upah sploh hengget keeee doploh hengget keeee.
Mun : Errr...Farz, mak aku mintak tolong kau hantor kan pi KPJ petang ni. Mak aku kasi upah. HAHAHAHAHA. Boleh boleh boleh???
Farz : Aku tak tahu jalaaaaaaaaaaann...
Mun : Aku tahuuuuuuuu
Farz : Ok ok! Boleh boleh! Kau tunggu, aku mandi sat.
(fuuuh~ buat dialog bagai!!!haha)

Maka, bergeraklah kami bertiga(aku,Farz,Kyla) ke Taman Equin. Sebab ape Taman Equin? 
1) Sebab ofis ayah Kyla dekat sane, nak mintak fulus leeerr~ ;D
2) Sebab ade mekdi. Bekpes mekdi, Farz mengidam.

Sherry tak join, sebab ade hal pagi ni. Meet dekat Mines je. Disebabkan Sherry lambat sangat, kitorang jalan dulu pegi karoake Mines dulu. Raff belanja! yey! Thanks Raff! ;DD Meet Sherry, snap snap gambo, makang makang, terus gerak KPJ Kajang. Alhamdulillah tak ramai orang, tapi tak dapat jumpe Miss Tang tadi ;( . Nurse yang paling cool aku penah jumpe di abad ini. HEHOOO. Dalam 15minit dah settle. Bergerak pula kami ke Malaysian Idol Karoke. Sekarang tempat ni dah jadi tempat favoo. Boleh tahan laaaa. Harga murah, bilik pun ok, sound sistem pun boleh tahan, lagu pun banyak. Sempat jugak la layan Suede tadi. hahaha.

Ok, this is our last hang out together before masing masing continue study. Seriously aku macam tak percaye. Masing masing dah besar, masing masing nak pi belajar ikut haluan sendiri. Ya, kenal since sekolah rendah, tak penah jauh. Jauh pun paling koman Serdang-Bangi. Serdang ke Bangi tak ade lah jauh mane kan. Sekarang? sorang Arau,Perlis, sorang Machang, Kelantan and sorang lagi Lendu,Melaka. hah.. hameeeekkk~ Korang 3 jelaaaa 'penyejuk' aku. Take care dekat sane ok. Study betul betul, aku tahu korang boleh. Jangan nakal nakal, HOT boleh. HHAHHAHAHAHAH :P Rindu nak gelak gelak membabi buta dengan korang ;( ...tak pe, InsyaAllah, panjang umur, kite jumpe lagi. Jangan lupe doakan aku jugak tau! Moon amik nursing ni wei!! hahaha sayang korang doooooooooooooooooo!! :*







Like kalau Suka

No comments:

Post a Comment