THE GREATEST CHALLENGE IN LIFE IS TO FIND SOMEONE WHO KNOWS ALL YOUR FLAWS, DIFFERENCES, AND MISTAKES AND YET STILL SEES THE BEST IN YOU.
Assalamualaikum! Welcome all! ^^v
ehem! peduli ape broken english :p

May 6, 2011

Day Four : 10 things you want to say to one person

1) Jangan rindu aku tau! Kalau rindu pi carik kasut warna merah tu.

2) Toksah sodih sodih pasal U tu okey. InsyaAllah, dapat yang lagi better dari tu. Semua yang terjadi ade hikmah nye.

3) Jangan layan Kpop boleh tak? :P

4) Boleh tak kau tidur tanpa ade bende kesayangan kau tu. Aku geram, rase nak bakar bakar je jadi debu. -,-

5) Brave and confidence, aku tahu kau boleh. ;D

6) Kau pendek, tapi comel. Sile muntah sekarang, aku puji kau ni!!!!

7) Aku nak tengok kau siang ikan, pastu masak kan sekali untuk aku. HEHEHEHEHHEHHEHEEEE

8) Bile nak menari same same macam orang gile lagi ni? Omy, miss u babe! ;(

9) Jangan garang garang sangat, nanti cepat tua.

10) Dah dapat pakwe jangan lupe bagitahu aku dulu. Aku kene yang pertame! I dont care!
Like kalau Suka

1 comment: